ZWIĄZEK AKTUALNOŚCI BAZA FIRM NASZE WYROBY KONTAKT LOKALIZACJA
Polski Związek Producentów Kontenerów, 84-300 Lębork, ul. Wileńska 26
tel./fax 59 863 43 55, e-mail: zwiazek@pzpk.pl
NASZE WYROBY
   Kontenery na samochody
»  Kontenery rolkowe
»  Kontenery z bramowym systemem załadunku
   Nasze wyroby
»  Kontenery na samochody
»  Kontenery zgniatające
»  Kontenery magazynowe
»  Pojemniki i zbiorniki
»  Kontenery Specjalne
   O nas

powstał w 2005 roku jako dobrowolna organizacja podmiotów gospodarczych tej samej branży i podmiotów ściśle związanych swoją działalnością z tą branżą.

więcej »

   Nasze wyroby

więcej »

   Baza firm
Aktualna baza firm wchodzących w skład Polskiego Związku Producentów Kontenerów.

więcej »
dołącz do PZPK »

 Kontenery na samochody

Kontenery rolkowe
1. Kontenery rolkowe z hakowym systemem załadunku:
  • spełniają wymagania normy DIN 30722; NFR 17-108; SS-3021, a także użytkowników na rynku holenderskim, belgijskim, skandynawskim, polskim
  • posiadają dwie lub jedną rolę jezdną
  • zaczep do systemu hakowego na wysokości wg normy lub życzeń klienta
  • pojemność 10-40 m³
  • gabaryty wg życzeń zamawiającego
  • gatunek materiału wg życzeń klienta
2. Kontenery rolkowe z linowym systemem załadunku:
  • spełniają wymagania normy DIN 30722 lub użytkowników na rynkach: holenderskim, duńskim, francuskim
3. Kontenery rolkowe z łańcuchowym systemem załadunku, spełniają oczekiwania klientów holenderskich.

Kontenery rolkowe z hakowym systemem załadunku. Kontenery rolkowe z linowym systemem załadunku. Kontenery rolkowe z łańcuchowym systemem załadunku.

Wszystkie wyżej wymienione kontenery rolkowe mogą posiadać:

  • drzwi dwuskrzydłowe z zamkiem drzwiowym i centralną blokadą umieszczoną z boku lub pod dnem kontenera
  • drzwi jednoskrzydłowe z uszczelnieniem gumowym lub bez uszczelnienia, zabezpieczone śrubami dociskowymi lub śrubą z mechanizmem grzechotkowym i centralną blokadą umieszczoną z boku lub pod dnem kontenera
  • klapę uchylną na zawiasach montowanych na profilach wzdłużnych lub na równo z tymi profilami, zabezpieczoną przed otwarciem alternatywnie: śrubami dociskowymi, śrubą z mechanizmem grzchotkowym, siłownikiem hydraulicznym lub pneumatycznym oraz centralną blokadą pod dnem kontenera lub z boku
  • drzwi boczne otwierane na całej długości kontenera
  • pokrywy boczne i drzwi lub klapę z tyłu kontenera
  • rolki jezdne gumowane

Drzwi dwuskrzydłowe. Klapa uchylna. Drzwi jednoskrzydłowe.
Drzwi boczne. Pokrywy boczne.

Kontenery rolkowe mogą być wykonane w wersji zamkniętej z dachem stałym, podnoszonym lub przesuwnym ręcznie.

Kontenery z dachem podnoszonym:

  • napędzanym ręcznie podnośnikiem korbowym z zębatką
  • podnośnikiem hydraulicznym z wysokociśnieniową pompą hydrauliczną o napędzie ręcznym lub elektrycznym
Ręczny podnośnik korbowy. Podnośnik hydrauliczny. Dach przesuwny.

Dach podnoszony, wykonany z blachy stalowej o gr. 1,5 mm, wzmocnionej przetłoczeniami, zamocowany obrotowo na profilu wzdłużnym kontenera.

Dach przesuwny dwudzielny na prowadnicach zamontowanych wzdłuż kontenera, wykonany z blachy stalowej o gr. 1,5 mm, wzmocnionej profilami od wewnątrz.

4. Platformy do przewozu ciężkich konstrukcji lub maszyn o nośności do 20 ton oraz lekkie z burtami aluminiowymi lub kłonicami. Z hakowym, łańcuchowym lub linowym systemem załadunku.

dalej »

związek   |    aktualności   |    baza firm   |    nasze wyroby   |    kontakt   |    lokalizacja
© 2005 Infocity